24 července 2017

Papírová princezna




Orig. název:Paper princess
Pořadí v sérii:1
Rok: 2016; v ČR 5/2017
Počet stran:336
Nakladatelství:Baronet

Ell žila s matkou tanečnicí . Otce nikdy nepoznala . Stále se stěhovali a utíkali . Začla dělat stryptérku aby vše zaplatila jelikož matka onemocněla rakovinou . Stíhala 3práce a chodit do školy a stejně to bylo málo . Matka zemřela . Ona utekla zfalšovala podpis a chodila dále do školy a tancovat . Jenže najednou přišel Cullen a začal říkat že je její opatrovník a unese ji .

Začne ji vyprávět že byl nejlepší kamarád jejího otce jenže ten před pár měsíci zemřel a matka před svojí smrti ho kontaktovala s tim že má dceru a on ji chtěl najít jenže než se mu to podařilo zemřel . Oba rodiče mrtví a ted je vše na něm .Chce ji zaplatit školu i vysokou a dát ji budoucnost a rodinu kterou nemá . Jemu také zemřela žena a moc se s tim nevyrovnává . Zbylo mu po ni 5 synů všichni v pubertě . Všichni hoši ji nejdříve nechtějí přijmout ale vidí že je bojovná a nic si nenechá líbit a začnou ji trochu chránit . Do toho se zaplete s Reedem který ji chce ale poté odmítá a vše se zamotává .

Když ji zdroguje jiný kluk celá rodina se postaví a jdou ji pomstít . Ona je přelstí a pomstu vymyslí sama .Cullen se rozchází se svoji přítelkyni Brooke a ona ji vyhrožuje že také takhle skončí . S Reedem je to lepší a lepší v tom ji nejstarší bratr řekne že by to měla ukončit než si zlomí srdce a padne na dno . Chce si o tom promluvit přímo s Reedem jenže když za nim přijde načape ho s Brooke a nic neřekne . Tak Ella s pár kousky oblečení a batohem utíká pryč ...


Moje hodnocení :10/10
Do knihy se mi moc nechtělo myslela jsem že to bude něco pro děti jenže víc a víc jsem knihu vídala a říkám si zkusim ji . A přečteno za pár hodin . Velice mě chytla jako dlouho nic . Příběh se podobá Rosemary Beach kterou jsem také zhltla. Nelehký osud a sexy hrdinové .

Žádné komentáře:

Okomentovat