01 července 2016

Červen 2016


Přečteno 8knih . Jill mě strašně zklamala . Kniha která byla vychvalována že se tam objeví mnoho nových poznatku tak mě tedy přišla že pouze nabádá aby sme dýchali i bio vzduch .
Drobbný poklesek taky hrůza to nemluvim Co po ní zůstalo natož o Otrávené štěstí ani jedna kniha neměla nápad myšlenku . Celkově kupa nesmyslů .

Musím lépe vybírat knihy . Nemám ráda když mě kniha ani trochu nezaujme natož několik knih po sobě .


S nákupama jsem byla velice skromná . Sehnala jsem další pro mě předposlední Katie Fforde její knihy jsou už všude vyprodány . A další je skoro novinka z podzima kterou měli v Levných knihách za 29 přitom všude je normálně dostupná za 250 tak nevim kde se stala chyba tak jsem si ji levno koupila než ji kupovat za draho jinde .


Žádné komentáře:

Okomentovat