25 května 2016

Jíst meditovat milovat




Orig. název:Eat pray love
Rok:2006 ; v ČR:2006,2012
Počet stran:348
Nakladatelství:Metafora

Moje hodnocení : 7/10

Autobiografické dílo kde Eliz prochází těžkým rozvodem a neví co se životem . Vezme si zálohu na příští knihu a odjede najít sama sebe . Stráví několik měsíců v Itálii kde se učí jazyk a ochutnávat všechny dobroty . Poté v Indii medituje a snaží se naučit být vyrovnaná nakonec jede na Bali kde pozoruje šamana jak pomáhá lidem až ona sama začne pomáhat zamiluje se . Kniha je o hledání sami sebe .Když máte peníze a můžete si dovolit odcestovat na rok pryč je to jednoduché . Díky novinařině byla zcestovalá a o světě věděla hodně . Každá země ji něco dala . Poznáváme odlišné kultury a zvyky.

Před lety jsem viděla film a dlouho se dokopávala ke knize . Nakonec jsem si z filmu pamatovala jen Julii Roberts takže to vubec nekazilo dojem . Bylo to dobré ale něco té knize chybělo aby vás to úplně pohltilo . Co jsem absolutně netušila a našla když jsem hledala co vše napsala byla věta na wikipedii .

Ve svém článku z roku 1997 "The Muse of the Coyote Ugly Saloon" vzpomíná na práci barmanky v baru "Coyote Ugly" v newyorské části East Village. Článek se později stal předlohou celovečerního filmu Coyote Ugly (Divoké kočky, 2000).

Jeden z filmů které jsem viděla stokrát a svého času ho měla dost ráda do dneška si občas z něj pouštim písničky .

Žádné komentáře:

Okomentovat