17 ledna 2016

Šepotání




Orig. název:Splintered
Pořadí v sérii:1
Rok:2013 ; v ČR:2015
Počet stran:413
Nakladatelství:CooBoo


Alyssa je prapra potomek Alenky která spadla do králičí díry . Svůj příběh vyprávěla Lewisovi a ten o tom napsal knížku . Její rodina je prokletá . Ženy jsou blázni . Její matka je nebezpečná a uvězněná v blázici . Jenže Alyssa taky začne slyšet hlasy a kytky, zvířata k ní promlouvají . Chce pomoct matku z tohoto prokletí vysvobodit a tak najde cestu do Říše divů a vydá se tam . Jenže s ní jde i Zach , soused do kterého je zamilovaná .


Celou dobu před všema tajila co slyší. Potkává se s Morfeusem který ji už od dětství navštěvuje ve snech . Chce napravit všechny chyby po Alence a vysvobodit se . Vše napraví a překoná sama sebe . Jenže zjistí že to Morfeus dělal sám pro sebe a ji tam chtěl uvěznit . Osvobodí zakletou královnu . Podaří se ji dostat zpátky do světa lidí a matka je zdravá a propuštěná ..


Moje hodnocení : 5/10
Začátek mě bavil , poté v Říši divů mě to moc nebavilo a konec mě zas bavil . Nedokázalo mě to úplně vtáhnout do děje ale jináč super nápad zpracovat znova tento starý příběh . Původní Alenku jsem nečetla . Vadil mi opět trojuhelník .Líbilo se mi vybarvení všech postav.

Žádné komentáře:

Okomentovat