10 ledna 2016

Příliš mnoho Kateřin




Orig. název:An abundance of Katherines
Rok: 2006; v ČR 2015
Počet stran:237
Nakladatelství:Knižní klub


Moje hodnocení : 1/10
Od první stránky sem ne nemohla začíst a kniha mě vůbec nebrala . Oba hrdinové mi přišli mimo a nesympatičtí . Po 70 stránkách kdy mi to stále přišlo jako strašný blábol kdy děj přeskakoval co bylo a co je . Kdy se Colin choval jak postižené dítě a jeho kamarád Hassan také jsem knihu prolistovala a zjistila že je stále ve stejném duchu a vzdala . Strašně moc mluvili v cizím jazyce a dole pod čarou to bylo přeloženo , podle mého mohlo být přeloženo rovnou a zmínit že mluvil jiným jazykem . Další miliarta textu , vysvětlivek a zbytečností pod čarou které děj akorát otravují . Za mě katastrofa co hned půjde o dům dál .

Žádné komentáře:

Okomentovat