03 prosince 2015

Lisopad 2015

Přečetla jsem rekordních 13knih . Tento poslední týden jich bylo 5! To se mi nikdy nepodařilo .



Objednala jsem si balíček z beletrie.cz . Ikdyž se nejvíc snažím přečíst všechny knihy které mám doma .Ale knihy které si chci koupit také narůstají tak to musim postupně kupovat :)

Byla jsem na křtu Kafe a cigárko takže jsem si knihu koupila , blog jsem nikdy nečetla a do doby než Domino prozradilo že knihu vydají jsem o něm ani neslyšela ...

Zůstan semnou jsem stále nevěděla jestli si přečíst . Straší mě knihy o smrti . Stáhla jsem si ji v pdf a zhltla ji během pár hodin a druhý den utíkala si ji hned koupit .

Tajemství přitažlivosti srdce je psychologie o kterou jsem se hodně začla zajímat a opravdu mnoho věcí funguje . Myšlenkama dokážete řídit spoustu věcí. Obsah psát nebudu to si každý musí přečíst sám a vzít si z toho svoje .

Ostatní knihy jsou co mě tak různě zaujalo a docela i knihy které se nikde nevyskytují tak nevím co přesně od nich čekat.

Koupeno 13knih.


Žádné komentáře:

Okomentovat