03 prosince 2015

Čekám, až mě vyslechnete





Psal se rok 2007 a Amanda odjela ze Seattlu do Itálie studovat italštinu . Do malého studentského města Perugie . Ubytovala se s dalšíma dvouma italkama a angličankou . Všichni studovali , kouřili trávu a bavili se . Amanda si začla s Italem Raffaelem . Jednoho dne od Raffaela šla domů pro mop a v koupelně bylo pár kapek krve . Dveře k její spolubydlící zavřený . Když se tam vrátila a pomocí policie otevřeli dveře k Meredith zjistili že je mrtvá ve skříni . Následovalo několik dní vyslechů kdy se Amanda zhroutila když stále dokola měla něco vysvětlovat v jazyce který úplně neovládala . Odvezli si do vězení že bude v bezpečí kde nakonec strávila 4 roky .

Soud shledal ji i jejího přítele vinými ve vraždě Meredith . Snažila se vránit ale nic nepomáhalo . Soudy se táhli a obnovovali a ona se snažila přežít ve vězení . Které podle popisu bylo mírné . Měli vlastní kuchynku , televizi , pokoje po několika osobách , kněze . Nejdříve ji shledali vynou a odsoudili na 26 let . Když se odvolala tak ji shledali nevinou . Po 4 strašných letech byla propuštěna a mohla zpátky odjet do Ameriky .


Moje hodnocení : 10/10
Dlouho se mi do knihy nechtělo je to pěkná bichle a neměla jsem chut na soudní prosec . Když už jsem se konečně ke knize dokopala nemohla jsem se odtrhnout . Napínavé , ikdyž několikrát se tam opakuje to samé ale poutavě a vy jen sedíte a říkáte si jak ji mohli zatknout ? Vždyt proti ní nic nenašli (poté co zkouknete všechny řady Sběratelé kostí si říkáte že Kůstka by teda měla lepší důkazy ) všechno byly jen domněnky . Muselo to být strašné být na jiném kontinentu , nikoho neznat a zkončit ve vězení . Zjištovala jsem si informace i na internetu jak případ pokračoval jelikož kniha končí v roce 2011 když byla propuštěna z vězení . Případ se definitivně uzavřel v září 2015 .Matně si pamatuji že tato kauza proběhla medií . Koho zajímají skutečné příběhy doporučuji .

Žádné komentáře:

Okomentovat