21 prosince 2015

Kafe a cigárko




Moje hodnocení : 10/10

O blogu jsem vůbec nikde neslyšela a to sleduju docela dost knižních diskuzí na fb . O knize jsem se doslechla až když to Domino oznámilo . Knihu jsem si koupila a šla i na křest . Marušku bych vůbec nepoznala jít vedle mě na ulici .

Knihu jsem přečetla za chviličku . Krátké články o zákulisí a jejím životě . Jsou tam dva články navíc než na blogu od jeho začátku do července 2015. Zbytek už se do knihy nedostal . Doufám že příští rok vyjde další sbírka článků. Čte se to mnohem lépe než na notebooku . Krásné ilustrace i papír . Formát neobvyklí .

Každý článek popisuje nějakou událost nebo akci . Nahlídneme pod pokličku herectví , natáčení seriálu a všemu okolo . Překvapilo mě že se skoro nezmínila o Camebacku který ji proslavil ...

Žádné komentáře:

Okomentovat