21 prosince 2015

Hranice nevinnosti




Blaire zemřela sestra při dopravní nehodě kterou zavinil otec . Brzy od nich odešel a ona zůstala jen s matkou . Jenže ta dostala rakovinu a Blaire se o ni samotná musela starat . Když matka umřela musela prodat dům aby zaplatila náklady na léčení . Ted nemá nic a vyráží za otcem aby ji pomohl . Přijede do velikánské vili ale otec nikde . Najde jen jeho vyženěného syna Rushe a Granta . Otec přijede neví kdy . Ubytuje se tam a jde si sehnat práci . Grant ji chce pomoct ale Rush ji dává najevo že je tam na obtíž . Jejího otce nemá rád .

Blaire si najde práci v místním golfovém klubu a spřátelí se s Betty . Rush poznává že je jiná než její otec . Snaží se mu vyhýbat a nic od něj nechtít . Jenže se začnou přitahovat . Rush je typický děvkař který má každý večer jinou dívku . Podlehne Blaire a vyspí se s ní . Poté každou noc tráví spolu jenže každý mluví o tajemství které má jeho nevlastní sestra Nan . Která ji mimochodem vůbec nemá ráda . Když v tom se otec ukáže z ničeho nic a zaslechne hádku . Nan je jeho nemanželské dítě a opustil ji ještě před narozením aby mohl bejt s matkou Blaire ještě předtím než se sestry narodili . Tuto zradu a že ji všichni kolem věděli nemůže nikomu odpustit a proto odjíždí zpátky do svého rodného města a doufá že ji tam bude lépe .


Moje hodnocení : 10/10
Kniha mě strhla a hltala jsem stránku za stránkou . Podle náznaků jsem tajemství začla tušit ale chtěla jsem vědět jestli se nepletu . Miluju knihy s nelehkým osudem . Vše co Blaire zažila muselo být velice těžké . Jen mi přišlo přehnané chování Rushe občas ale asi jsou američtí kluci jiný než čeští . Není to první kniha kdy by takhle kluci mluvili . Byli oddaní a úplně jiný než čeští .

Žádné komentáře:

Okomentovat