21 prosince 2015

Za hranicí nevinnosti




Blaire je v rodném městě u babičky svého ex Caina . Zjištuje že je těhotná a nechce o tom nikomu říct . Navštíví ji Bethy a ona se s ní vrátí . Snaží se vyhýbat Rushovi nechce mu říct že čeká dítě. Jenže ji je hodně špatně a tak se to zachvíli všichni dozví . Blaire nemůže zapomenout že ji všichni lhali ale chce si vydělat peníze aby mohla utéct a tak stále pracuje na golfu . Její těhotenské choutky ji opět sblíží s Rushem . Jenže kdykoliv má být vedle ni tak tam není . Vše vyvrcholí když Nan má nehodu a je v bezbědomí . Nechá všechno a odjede . Rushe v nemocnici navštíví Blaiřin otec a řekne mu celou pravdu o tom jak jeho matku opustil kvůli matce Blaire . Nan není jeho . Rushovi začne vše dávat větší smysl . Otec chtěl aby se o Blaire Rush postaral věděl že se do sebe zamilují . On je ztracená existence a jen se utápí ve svém žalu . Otec to samé přijede říct Blaire a ona je ráda že o matce nepochybovala . Rush vyhodí ze svého domova matku i sestru at se starají sami o sebe a né za jeho peníze a chce si Blaire vzít a čeká až se jim narodí chlapeček .

Moje hodnocení : 5/10
Tak moc mě chytnul první díl že jsem se hned pustila do dalšího a hledala kolik že dílů ještě je . Je jich hodně - 14 - a píšou se další . U nás vyšli dva a plánuje se třetí a dále se uvidí . Naštěstí jsem našla nějaké překlady a stáhla je do mobilu takže si je budu moct přečíst když moje znalosti angličtiny jsou velice malé . Ale ! Námět skvělí , zamotané osudy přesně to co mám ráda , ale nemám ráda když je někdo těhotný a už když je to velikosti piniového oříšku se z toho dělá jak kdyby ji praskla voda . A taky ty chlapský řeči postarám se a budeš dělat jen to co chci já a vše ti zařídim . Mám ráda svoji svobodu . Prostě tenhle díl mě tolik nebavil , množstvím sexuálních scén by se mohl vyrovnat 50odstínům . Ale to neznamená že se mi nelíbil a nebudu pokračovat .Vyprávěno ze dvou pohledů.

Žádné komentáře:

Okomentovat