27 října 2015

Proroctví




Nina s Jaredem se snaží najít způsob jak by mohly být spolu . Nina má noční můry o knize a o svém otci . Když Jared není vedle ní spí klidně celou noc . Oba to dost znervoznuje . Jared odjede zjistit nějaké věcy . Nina má převzít firmu po otci a necítí se na to . Všichni hledají nějaké vodítko jak zlomit kledbu . Bylo předpovězeno že Nina bude mít dítě a bude to znamenat válku . Té se chtějí vyhnout . Ukradnou knihu , ale nic nenajdou . Slíbili že ji vrátí pod svatou horu . Nina zjistí že je těhotná .


Moje hodnocení : 5/10
První díl se mi hrozně moc líbil . Tento mě tedy zklamal . Nevím ani proč , ale nemohla jsem se začíst , Nina mi přišla taková trubka . Vše aby bylo podle ní . Bex mi byl sympatický . Ještě je třetí díl ale Yoli se ho nechystá vydat . Škoda přečetla bych si jak jejich boj dopadl . Ikdyž tento konec byl na mě moc sladký . Štve mě jak hodně nakladatelství nedovydává serie .

Žádné komentáře:

Okomentovat