28 září 2015

Vášnivý svůdník




Mia měla nehodu a přestala tancovat což ji hodně naplnovalo . Ted končí školu a rozhodne se se svými kamarádky Lolou a Harlow odjet slavit do Vegas . Seznámí se s trojicí chlapů a v opilosti se všichni provdají . Mia je zhorzena ráno když si to uvědomí co provedla . Ansel ji dá dopis který si sama v noci sobě napsala . Slíbili si že spolu zůstanou minimálně do podzima .

Víkend končí a ona odjíždí domů do San Diega a Ansel do Francie . Doma to nestojí za nic a rozhodne se odjet za Anselem který se tam najednou ukáže . Odjíždí bez rozmyšlení do Paříže s mužem kterého si vzala ale vůbec ho nezná . Oddávají se spoustu sexu , na nic jiného čas nemají . Ansel je stále v práci a Mia se prochází po Paříži . Všechno je krásné a nic neřeší , až když ji Ansel vezme na párty k přátelům a ona se seznamuje s jeho ex . Zjištuje že se rozešli pár dní předtim než si ji vzal a jí to hodně mrzí že se tak zachoval i že ji to neřek . Vypráví ji o všem , ale i přesto se rozhodne v noci utéct a odjíždí zpátky domů . Pronajme si byt , aby se nemusela vracet k rodičům a rozhodne se zase zkusit tanec a v tom se vrátí Ansel a chce být s ní . Za vše se ji omlouvá ....



Moje hodnocení 6/10
Serie bastard se mi líbila tak jsem zvolila novou serii od stejné dvojice autorek . Přišla mi tedy slabší . Kniha plná klišé , svatba ve vegas , Láska až za hrob . Mě to zas až tolik nevtáhlo do děje.

Žádné komentáře:

Okomentovat