20 září 2015

Ostrov lhářů





!!!!!PRO VŠECHNY CO NECHTĚJÍ NIC O TÉTO KNIZE VĚDĚT NEČÍST!!!! LHÁT NEBUDU !!


Cade je z bohaté rodiny . Její děda má ostrov na kterém každá ze tří sester má vlasní dům . Každá tam přes léto žije se svoji rodinou . Děti se přes rok nestýkají , ale v létě jsou pro sebe vším .

Cade minulé léto na ostrově nebyla a letos strašně moc chce jet . Matce se to nelíbí . Před dvouma rokama se něco stalo . Cade našli na pláži a ona od té doby trpí strašnými migrénami a nic si z toho léta nepamatuje .

Cade se potuluje a chce si vzpomenout co se stalo , ale nikdo ji nechce pomoct . Skládá všechny střípky vzpomínek dohromady až si na konci léta na vše vzpomene .

Matky se hádali kvůli dědictví a kdo dostane víc . Děti se na to už nemohli dívat a šli zapálit dědečkův barák jenže tři děti ze 4 uhořeli . Cade jediná přežila . Ted stim musí žít a nikdo ji nic nevyčítá .



Moje hodnocení : 5/10
Jedna z nejdiskutovanějších knih letošního roku . Čekala jsem jak sednu na prdel jak všichni a opět se mi potvrdilo že nejdu s davem . Čtivé to bylo to ano .Chtěla jsem vědět jak se to bude dále vyvíjet a co za tím vším vězí ale že by to bylo struhující to se říct nedá . Chvíli jsem si myslela že duch je Cade . Poté mi to přišlo divné ale to že duchové jsou všichni ostatní by mě nenapadlo . S takovouto bolestí bych žít nechtěla . Nemám ráda bohaté rodiny které žijí ze svěřeneckých fondů . Reklamu to mělo skvělou ale příběh pokulhává a nějak nechápu proč by se o knize nemělo mluvit . Je stejná jako každá jiná . Podle mého nikdy ani tak nejde o konec , ale o cestu kterou si hrdinové projdou . V pán prstenů taky všichni víme že Frodo hodí prsten do Hory osudů , ale zajímá nás co vše po cestě zažije a sme ochotni na celý příběh 9hodin koukat .

Žádné komentáře:

Okomentovat