28 září 2015

Umělecká licence




Thea se stará o studenty kteří bydlí u ní doma . Dříve bývala fotografkou ,ale její ex ji pošpinil a ona přestala fotit .Vyráží s Molly , tetou jedné ze svích ubytujících , na dovolenou do Francie . Seznamuje se s Rorym , malířem který ji zve do Irska . Udělá nečekané rozhodnutí a odjede za ním . Zjištuje že jeho díla jsou opravdu krásná a stála by za vystavení . Kdysi měl vernisáž ale tak moc se opil že to nadělalo víc škody než užitku .

Thea se rozhodne otevřít vlastní galerii a obrazy mu vystavit . Začne si vše zažizovat . Do toho přijede Ben bratranec Molly a pomáhá ji . Zamiluje si jeho syna Tobyho . Rory se rozhodne vystavovat v Londýně a ona je velice naštvaná že vše nechal zajít tak daleko . Thea vyráží za ním do Londýna ho najít a rozmluvit mu to . Samozřejmě si to rozmyslí a výstava je strašně moc povedená . Ben ji přivede do nového domu který koupil nedaleko a chce aby tam s ním žila ..

Moje hodnocení : 5/10
Od Katie mi chybí už pouze 3 knihy které v češtině vyšli . 9 jich mám za sebou a musim říct že tato byla nejslabší . Opět hrdinka která chce zvládnout nemožné a něco co by jinak neudělala , ale nějak mi to k téhle nesedělo a nemělo to to kouzlo co vždycky . Hrdinka nebyla ničím zajímavá a celkově to bylo nezáživné . Ještě běhala mezi dvouma muži a sama jsem netušila ke kterému se nakonec přitulí .

Žádné komentáře:

Okomentovat