14 července 2015

Alice v říši divů




Alice je hodně obézní díky tomu nemá žádné kamarády , nikdy neměla chlapa.Píše z domova pro jeden magazín . Odepisuje na dotazy čtenářek . Kdysy se snažila zhubnout , ale nepodařilo se ji to a firma co ji dodávala jídlo a podporovala zkončila . Majitelé zemřeli při nehodě a dcera Verona s tim nechtěla mít nic společného a tak všechny hubnoucí pobočky zavřela .

Alice se snaží zhubnout , ale nic nepomáhá , objedná se na operaci žaludku . Mezitím ji , ale někdo začne sledovat a ona se seznámí s Veronou a ta ji pomůže poznat lepší stránku sebe . Pomáhá ji zhubnout vezme ji do své ženské komunity , vykašle se na práci . Celá se změní a začne mít ráda sama sebe ikdyž vůbec nezhubne . Je ráda za ženy které potkala .


Moje hodnocení : 6/10
Strašně rychle a dobře se četla , ale postrádala jsem větší boom . Hodně feministické což mi nevadilo . Ale vsuvky z novin mi přišli nepodstatné . Hrdinka byla fajnová ženská co se snažila zhubnout jako asi každá žena na světě . Bylo to dobré ale něco mi tam chybělo a tim mi příběh přišel průměrný . Kniha nekončí klasickým happy end jak bývá obvyklé tím ji dává originalitu .

Žádné komentáře:

Okomentovat