22 července 2015

Prozřetelnost




Nina žije spokojeným životem , ale najednou ji umře otec a je to pro ni těžké . Chodí na Brown . Když jede z pohřbu potká krásného kluka Jareda . Zanedlouho ho potká ve škole a začnou se vídat . Zjistí že ji celé roky pozoroval z povzdálí , že je strážný anděl . Jeho otec byl padlí anděl a vzal si lidskou ženu . Každý anděl někoho chrání . Jared byl přidělen k ní . Jeho otec chránil otce Niny . Jsou propojený . Když zemře člověk zemře i anděl . Oba přišli o otce . Nina se dozvídá že nic nebylo takové jaké si myslela . Otec jel v nelegálních obchodech a měl páku na všechny možné vlivné osoby .

Jared miluje Ninu , ale neměli by být spolu a tak po nich jdou . Větší síli vědí že Nina má něco důležitého u sebe . Najdou na jejim prstýnku vyrytá čísla . Dlouho jim trvá je rozluštit . Je to kod k bezpečnostní schránce kde najdou knihu kterou její otec vzal samotnému dáblovi .

Nine jde několikrát o život ale vždy vyvázne . Když ji napadnou u Jareda doma a ohrozí jeho malého bráchu rozejde se s ním . Chcce ho chránit . Když se Jaredova sestra otiskne do Ryana , spolužáka Niny a dobrého kamaráda . Jared má strach . Nikdy to není náhoda . Ryan bude celý život pro Ninu důležitý . Ona tvrdí že by s ním nikdy nebyla , ale ted když ho chce chránit a odehnat tak s ním naoko začne chodit .

Jared je zničený , Nina také . Až Jaredova sestra Claire přesvědčí Ninu aby se k němu vrátila . Jared je štastný a hned začnou plánoat svatbu jenže mezitím jdou do restaurace kde na ně zautočí a Nina schytá kulku do stehna a je v nemocnici . Chce se všem postavit a zvítězit .

Moje hodnoceni : 8/10
Bála jsem se že se mi kniha nebude líbit , ale byla jsem mile překvapena . Četla se sama jen mi teda hlavní hrdinka připomínala Abby z autorčiny serie Krásná katastrofa a ještě serii Zavržený . Podobnost v příběhu s padlím andělem . Opravdu se mi to líbilo , mělo to spád a nenudila jsem se . Do druhého dílu určitě půjdu .

Žádné komentáře:

Okomentovat