15 listopadu 2014

Cena nevinnosti




Tim bydlí se svoji ex Lille a jejím přítelem Patrikem . Už je to štve a Lille najde inzerát s nabídkou pokoje ve velkém domě za pár dolarů . Tim se tam jde podívat , nádherný veliký dům . Souhlasí . Bydlí tam pouze jedna dívka Anna . Bojí se vycházet ven mezi lidi . Rodiče ji umřeli při autonehodě . Tim ji nakupuje a snaží se ji dělat společnost . Anna je strašně plachá a moc spolu nemluví . Tim chce udělat oslavu narozenin a Anna se pustí do plánování a zařizování . Nestačí koukat co všechno dokáže obstarat . Na večírku se Anna odváže a Tim ji čím dál více začne bránit a přivlastnovat si . Proběhnou polibky . Lille ji hodně uráží . Tim se s Annou víc a víc sblíží . Ona se mu svěřuje se svoji minulostí a proč má obavy vycházet z domu . Lilla se Anně omluví a požádá ji jestli by u ni načas mohla bydlet . Ona souhlasí a pak toho docela lituje . Lilla měla vše předem vymyšlené a nic není takové jaké by se na první pohled mohlo zdát .


Moje hodnocení : 8/10
Na knihu jsem se už dlouho chystala ale koupila ji až nedávno . První kniha Krásné zlo mě dost zaujala a tak jsem chtěla něco dalšího od této autorky . Kniha se četla strašně rychle , měla jsem ji přečtenou za večer . Děj je takový nenucený , nic těžkého až na konci se vše zamotá ,podle mě až zbytečně moc , vždyt někdy muže být něco také jednoduché . Ale příběh o dívce co se bojí chodit mezi lidi tu ještě nebyl .

Žádné komentáře:

Okomentovat