04 října 2014

Kde hvězdy stále září




Callie žije pouze s matkou . Když byla malá matka ji odvedla od otce a mění bydliště častěji než ponožky . Nikde se dlouho nezdrží takže Callie nezná školu, kamarády nic . Nač se vázat když najednou matka zavelí vy si vezmete pár věcí někdy ani to nestihnete a stěhujete se dál . Takhle to chodí celích 12 let až opět utíkají a zastaví je policie . Matku zavřou a pro Callie si přijede otec . Callie najednou poznává zázemí , teplé domácí jídlo a to když o vás má někdo starost . Dozvídá se pravdu jaké to bylo než odešly.

Seznamuje se s místními a začne se kamarádit s Katie , která ji chce zasvětit jaké to je mít nejlepší kamarádku , ale Callie nezná taková pravidla . Začne se ji líbit Alex místní potápěč. Callie začne pracovat v obchodě kde prodávají místní suvenýry a mořské houby které Alex zbírá v moři .

Zaplete se s Alexem , ale zjistí že je to bratr její nové nevlastní matky . Snaží se najít a pochopit jaké to je být dcerou zodpovědného otce . Otec se pro ni snaží udělat vše ale ona se bojí . Najednou se znovu objeví matka která je puštěná na kauci , ale brzo musí na soud . Chce aby spolu utekly . Callie v sobě bojuje s tím jestli má nebo nemá utéct . Nakonec se rozhodne zůstat a matka je zavřena do vězení .

Moje hodnocení : 9/10
Kniha mě velice překvapila , nečekala jsem až takhle reálný příběh . Hrdinku si zamilujete , příjemná mladá dívka kterou byste nejradši vzali pod svá ochraná křídla . Kniha se čte strašně rychle a tich 260 stránek přečtete za večer . Nemám ráda ženy - matky které neberou ohledy na své děti a nechají je trpět kvůli svím rozhodnutím. Za mě určitě doporučuji.
První kniha od CooBoo u které jsem nenašla žádné gramatické chyby . Sama píšu hodně hrubek ale u nich jich dycky bylo hodně a takových že jsem si jich i já všimla . Chyběli jim písmenka nebo se nějaké opakovalo dvaakrát .

Žádné komentáře:

Okomentovat