09 září 2014

Zítra začnu nový život!




Další úlovek ze slev od nakladatelství Domino . Podivné že kniha vyšla s dvouma obálkama . Já vlastním to druhé první vydání . Kniha mě zaujala svoji anotací , ikdyž ji napsal chlap měla jsem obavy ještě moji neoblíbení Francouzi .

Začátek knihy byl vtipný a opravdu jsem se párkrát zasmála jenže poté děj začal kolísat ke dnu na kterém zůstal . Julia pracuje v bance a rozhodne se že svoji práci opustí a začne pracovat ve svém oblíbeném pekařství . Vše zvládá dokonale . K ní do domu se nastěhuje nový muž Rick . Sleduje ho a schválně si porouchá počítač aby sním mohla promluvit . Sleduje mu poštu a ruka ji uvízne v poštovní schránce . Za každou cenu Ricka chce dostat .

Dělá pro to vše možné i nemožné . Mezitím se skamarádí se starou sousedkou která jde do nemocnice .

Rick je tajemný a ona si pospojí informace dohromady že chce ukrást něco záhadného na blížící se výstavě . Nechce aby měl průser a tak se tam pomocí známe tajně dostane a věc pro něj vezme . Jaké překvapení ji čeká když Rick je opravdu jejím činem nadšen a chce sní být i nadále..

Od knihy jsem čekala mnohem více . Julia mi přišla na hlavu ,od půlky byla kniha dosti nudná .


Moje hodnocení : 5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat