08 září 2014

Příběh jednoho manželství




Miluju Golden Gate , když jsem viděla knihu s mostem na obálce musela jsem ji mít . Anotace mě zaujala , příběh o manželství proč ne . Cena 50kč ještě lepší.
Do knihy jsem se hůře začítala , ocitáme se v roce 1950 kdy jsou všichni ovlivněni válkou . Nemám ráda příběhy odehrávající se dříve než jsem se narodila . Ale nevadí říkam dam tomu šanci , Jenže vyprávění začíná být zmatené nedořečené . Po několika kapitolách se dozvídáme že hrdinové jsou černoši .
Manželé žijí v San Francisku a mají malého syna . Najednou se před dveřmi objeví starý známí Buzz a odhaluje ženě tajemství že se s jejím mužem milují . Buzz chce aby Holland s ním odešel a snaží se přijít na to jak to udělat . Když nadejde Den D Holland zůstane doma .
Všichni spolu dožijí a Buzz se ukáže až dlouho po Hollandovi smrti .

Námět nic moc , propracování a sloh jakým je to psané se mi vůbec nelíbil.

Hodnocení : 3/10

Žádné komentáře:

Okomentovat