20 září 2014

Tichá žena




Todd Jodi podvádí , jeho milenky otěhotní a chce aby spolu začli bydlet , jenže je to dcera jeho nejlepšího kamaráda . Todd neví jak se k tomu postavit tak bloumá mezi obouma až Jodi milenka zavolá a sama ji to vysvětlí . Jodi se hrotí celý svět. Todd se má ženit . Jodi se má vystěhovat z bytu . Její kamarádka Alison ji dá brouka do hlavy že by také něco mohla na něm vydělat přeci závět je do svatby na Jodi. A tak Jodi prodá co může a zaplatí si smrt svého ex. Todd je mrtev a samozejmě je podezřelá jenže zjistí že otec milenky byl rychlejší a sám ho nechal zabít .


Moje hodnocení : 2/10
Knihu jsem zahlédla u Bastery zaujala mě svojí recenzí , popis že se jedná o psychologický román, popisující partnerský vztah říkám super . Psychologii mám ráda , vztahy také , knihy ze života ještě více .

Už když jsem knihu otevřela a přečetla si pár stránek , zjistila jsem že styl kterým je psána se mi vůbec nezamlouvá . Vyprávění jak člověk ráno vstane , uvaří si kafe , vyčistí zuby -o ničem! Jodi je psycholožka a má soukromou praxi -tleskala jsem že se blíská na lepší časy, ejhle nebylo tomu tak .


400stránek blábolů , skoro ve všech recenzí a hodnocení se píše že v knize se budete poznávat . Neviděla jsem sebe ani nikoho z okolí ani v jednom slůvku. Vztahy se tam také neřešili . Za mě jedno velké zklamání.

Žádné komentáře:

Okomentovat