20 září 2014

Tag Liebster blog award


Byla jsem nominována do tagu Liebster blog Award od Barunky vůbec jsem nevěděla že můj blog sleduje . Velice mě to potěšilo

Pár faktů o mě :
1.Jsem vyučená kuchařka
2.Živím se jako kuchařka
3.Ve volnu když se nestarám o domáctnost nebo nejdu dělat svatební rauty tak sem odevzdaná jen knihám
4.Žiju s přítelem v rodiném domku
5.Začla jsem číst někdy v 10letech díky tomu že jsem viděla Deník princezny a chtěla si přečíst knihu podle které to bylo natočeno . Díky Meg Cabot:-)
6.čtu pravidelně Epochu
7.jako malá jsem stále čuměla na filmy , ted mě skoro žádný nezaujme a ani nenapadne si nějaký pustit
8.mám křečka
9.Mám ráda mexickou a čínskou kuchyni


Otázky pro nominované :

1.Sledujete nějaké seriály?

Jedině nové díli simpsnů, nic jiného mě nechytlo , co mě chytlo tak skončilo a velice málokdy zapnu televizi

2.Jaký film tě v poslední době nejvíce citově rozrušil? At rozesmál nebo rozplakal?

Vůbec si nevzpomínám kdy jsem naposledy shlédla celý film bez toho abych to po půl hodině vzdala :D Asi Machři u toho se směju pokaždé.

3.Jaká kniha tě nejvíce v poslední době citově rozrušila ?

Nikdy u knih nepláču , bud mě kniha naštve svojí nudností nebo mě potěší , Ale nejvíc usměvů na tváři my vykouzlil 10díl Roztomilé malé lhářky .


4.Četli jste něco od Shakespeare?
Nic , ani mě nic neláká.

5.Kdy jste naposledy byli nemocní ?

V unoru mě chytli zuby.

6.jaký knižní žánr preferujete?

Nejvíc romanci , vždyt život je nejvíce o lásce .

7.Kde nejdále jste byli?
V Los Angeles, hned bych se tam vrátila.


8.Kdyby jste mi měli doporučit nějakou knihu , jaká by to byla ?
Všem doporučuji Roztomilé malé lhářky , napínavá serie a každý si tam najde svoje :)

9.Jakou střední školu byste chtěli vystudovat, popřípadě již studujete?
Školu jsem ukončila před 5lety a už bych se tam nevrátila

10.Nejoblíbenější sladkost?

kokosové bounty

11.Nějaká úchylka?
Vždy když začnu číst knihu nejdříve se podívám kolik má stránek a až poté se dám do čtení.

Žádné komentáře:

Okomentovat