20 září 2014

Né vždy je to trefa do černého

Poslední dobou jsem často ve výberu knihy šlápla vedle . Do knihy jsem se natěšeně pustila a po pár stránkách si říkala ježiš co jsem si to koupila . To mě inspirovalo k napsání tohoto článku .

Podle čeho si vybíráte jestli si knihu koupíte?

1. Stále sleduji určité autorky , jen co se objeví zpráva že se chystá překlad netrpělivě čekám na datum které poté hned kroužkuji v kalendáři a můj knihkupec mi píše hned po vydání knihu máte u mě .

Jedná se zejména o

Meg Cabot -která mě přivedla ke čtění
Richelle Mead -kterou jsem si velice oblíbila
Sara Shepard - Lhářky jsou bezkonkurenční
Lenka Lanczová- obyčejný život a její styl psaní vás prostě vtáhne

2. Ediční plán Bbartu- nemůžu si pomoct , ale od nich mám prostě nejvíc knih
každý měsíc sleduji co vydá CooBoo - ty s dlouhodobým edičákem moc nepočítají
poté roční , půlroční a čtvrdletní edičáky ostatních nakladatelství Domino , Jota , Moba , Yoli, Knižní klub a tak dále .
Často prohlížím na buxu kolonku připravujeme , takže se stránky co kdy vychází v mém sešitě často velice plní dlouho dopředu.

3. Různé články o tom co má vyjít nebo chvála toho co vyšlo v zahraničí , píši cizí název a doufám v český překlad

4.Občas mě něco zaujme na blogách


S blogama je právě poslední dobou problém , koupím si něco podle dobré recenze a ejhle jsem zklamaná naposledy třeba Na první pohled , Tichá žena.


Když mě nezaujme autor, tak jedu podle obálek a žánru , co mě zaujme čtu anotaci a poté píšu do svého seznamu .

V srpnu jsem využila slevnění asi 80titulů od Domina a nakoupila si u něj(projela jsem celou jejich nabídku na buxu a co mě zaujalo hodila jsem do koše) jenže půlka titulu mě zklamala a já si u toho říkala jak toto mohli vůbec přeložit ?

Doufám že mé další výběry už budou mnohem lepší :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat