31 srpna 2014

Srpen 2014


Za srpen jsem přečetla 10knih . Dokončila jsem znovu čtení Vampírské akademie a byla s ní stejně nadšená jako tenkrát . Dočkala jsem se dalšího dílu Lhářek .Posledního dílu Heather Wells.


Dohromady jsem koupila 14knih . Domino udělalo slevovou akci a tak jsem se po jejich knihách podívala a něco si vybrala .A jelikož na buxu je nad 2000kč zadarmo poštovné tak jsem si k tomu přidala dalších pár kousků které jsem si v poslední době zařadila na svůj seznam . Když jsem zjistila že jsem zaplatila 2tisíce a dalších 14 stovek ušetřila oproti knihkupectví bux u mě stoupl a začnu ho více využívat .



Konečně po pár měsících opět další díl Lhářek . Už 9.Líbí se mi jak vydávají 4díli ročně . Můj knihkupec byl na dovče a tak místo v červenci jsem knihu obdržela až v srpnu o to víc jsem na ni byla natěšená . První týden v srpnu také od Bbartu vyšla poslední detektivní kniha od Meg Cabot . Jsem zvědavá jestli Bbart příští rok začne překládat nějakou další knihu od Meg . Dřív jich docela překládala hodně , ale všechny serie jsou uzavřeny :( Přeče jen nám jich chybí vydat ještě 24 .


Knihy z nakladatelství Domino . Obdržela jsem ediční plán na druhé pololetí a pořádně ho prostudovala , co mě zaujalo tak jsem si koupila .



Léto na druhý pokus už bylo dlouhou dobu ve výprodeji za 50kč . Chápu proč byla to pěkná hovadina .
Na první pohled jsem si koupila na základě dobré recenze - také chybný krok .
Lež která nás rozdělila mě zaujala svoji pěknou obálkou - nebyla jsem zklamána.
Příběh jednoho manželství -miluji Golden gate takže mě hned zaujala , podle anotace to nezní špatně tak uvidíme .
Tichá žena mě zaujala u Bastery která ji hezky popsala .
Manžel na objednávku - Zapomenutá od autorky se mi líbila , jsem zvědavá na tuto knihu
Božský hráč zakoncuje serii která je erotická , ale má i příběh okolo .

Žádné komentáře:

Okomentovat