28 září 2014

Manželka na objednávku



Seznamujeme se se sympatickou Annou která má po 30. Zrovna přišla na to že ji její partner podvádí a rozejde se s ním . Pracuje v novinách a také se chystá vydání její první knihy . Pronajme si byt . Venku najde vizitku na agenturu která se jmenuje stejně jako ona . Zavolá tam a zjistí že jde o seznamovací agenturu . Nějakou dobu nad tim přemýšlí a když se dozví že její nejlepší kamarádka Sára se bude vdávat zavolá tam a dohodne si schůzku .

Na schůzce se dozví že se jedná o agenturu , která pomocí dobře vypracovaného dotazníku najde muže vám na míru a odveze vás do Mexika a když si padnete do oka , druhý den máte svatbu. Zní to šíleně , ale Anna jde do toho .

Navštěvuje terapeuta , který ji pěkně vytáčí , ale je to součást dohody.

Den pro odjezd nastane , všem řekne že si bere nečekané volno a odjede do Mexika. Seznamuje se s dalšími lidmi co do tajné agentury zavolali . Její muž Jack je okouzlující , spisovatel a náramně se k sobě hodí . Druhý den si řeknou ano a následuje týdení pobyt kde se seznamují a užívají si líbánky .

Agentura chce zůstat v anonymitě a tak si vymyslí jak se poznali a proč se vzali . Jack se k ní nastěhuje . Vše je ideální , oddávají se sexu , milují se a vše je krásné .

Anně vyjde kniha a ona odlétá na turné , než odletí večer mu řekne miluju tě a on ji neodpoví . Od té doby je na pochybách , přiletí o den dříve aby ho překvapila. Jack doma není . Najde rukopis knihy kterou ji nechtěl dát přečíst . Zjistí že celou dobu psal o jejich vztahu a vše bylo jen pro materiál pro novou knihu . V tom se Jack vrátí a Anna si od něj nechce nechat nic vysvětlit . On tvrdí že mu došlo do čeho se to zapletl a chce to přepsat . Anna ho vyhodí . Všem dává přečíst rukopis který mu vzala .

Anna na něj , ale i po několika měsících nemůže zapomenout . Kniha je přepsána a vydána a ona přijde na jeho křest . Happy end ..


Moje hodnocení : 8/10
Příběh má spád, nenudíte se , soucítíte s hrdinkou . Čekáte že po velkém zplanutí přijde nějaký ten záhrhel a rozchod ale toto jsem nečekala, za mě originální a super .

Od autorky jsem četla Zapomenutá a nadchla mě tak jsem si koupila další její přeloženou knihu(víc jich u nás není) . Opět mě nezklamala . Knihu jsem přečetla za jediný den .

Žádné komentáře:

Okomentovat