30 září 2014

Moře klidu



Nastya se nastěhuje k tetě. Nemluví s nikým . Má nějaké tajemství , ale mi dostáváme jen náznaky toho co se stalo a postupně pomaloučku se vše odkrývá až na konci dostaneme všechny části abysme si mohli složit celek.

Nastya se snaží aby si ji ve škole nikdo nevšímal a nemluvil na ni . Seznamuje se s Drewem který ji pozve na párty . Opije se a on ji odveze k Joshovi . Ráno je velice nesvá . Nezná ho . Další dny k Joshovi každý večer přijde do dílny a kouká se jak pracuje s dřevem . Josh když byl malí tak jeho máma se sestrou umřeli při autonehodě . Otec před pár lety dostal infarkt a dědu nedávno odvezli do nemocnice , nikoho jiného nemá . Ona cítí že by ji mohl pochopit a ví jak je vše těžké. Po několika týdnech na něj promluví . Po několika letech první člověk . Začne s ním trávit více času a jelikož její teta pracuje noční tak u něj i přespává aby nemusela být doma sama . Josh ji nechce dát najevo že k ní něco cítí a tak si ji Drew přivlastnuje .

Následuje několik týdnů kdy je vše dokonalé až ho navede aby se spolu vyspali. Je překvapen že je panna . Když je po všem začne brečet a ráno už v posteli není . Neozívá se a ani do školy nechodí. Je celá rozbitá a chtěla aby rozbil i poslední část . Nastya je zničená , Josh taky .

Najednou se ve městě objevuje Nastyy bratr . Nikdo neví , ale kde je . Všichni ji hledají .V televizi ukážou že byl dopaden muž který kdysi znetvořil mladou pianistku . Všem to do sebe zapadá . Drew a Josh odjíždí k ní domů. Večer se ukáže a řekne Joshovi pravdu . V 15byla uspěšná pianistka a když šla nahrát video k přijímačkám tak ji někdo přepadl, zmlátil a rozdupal ruku . Rok chodila na rehabilitace a nic si nepamatovala , až si jednoho dne vše vybavila a nevěděla co říct a tak přestala mluvit . Neví jak vše zpravit . Josh odjíždí a ona jde do léčebny . Po několika týdnech je propuštěna a jde zpátky k Joshovi . Ví že s jeho pomocí ji může být líp ikdyž hrát už nikdy nebude moct .


Moje hodnocení : 7/10
Na jaře se kniha hodně objevovala na blogách . Mě moc nezaujala , ale když mi ji více lidí doporučilo řekla jsem si že ji zkusím . Začátek mě moc nebavil , říkala jsem si co na ni všichni viděli , ale později se to rozjelo a já se chtěla dozvědět co se Nastye stalo .Josh byl normální hrdina , žádný namachrovaný ani smutný týpek . Jediné co mi vadilo bylo oslovení Sluníčko. Opravdu si holky nechají říkat takovými přezdívkami ?Příběh je psán z obou pohledů.

Žádné komentáře:

Okomentovat