10 července 2014

Učiněná katastrofa





Moje hodnocení : 4/10

Krásná katastrofa se mi líbila . Travis byl komplikovaná postava která určitě má hodně tajemství a hodně věcí ho ovlivnilo aby se choval tak jak se choval. Proto jsem byla zvědavá si přečíst příběh z jeho pohledu . Je to první kniha u které jsem se s tímhle setkala . Byla jsem strašně zklamaná že to bylo to samé jen místo Abby tam bylo psáno Travis . Žádné nové poznatky . Začíná to smrtí matky . Stojíme u postele a všichni se s ní loučí . Poté už je vše stejné jako v Krásné katasrofě. Dozvídáme se že Abby miluje a chce ji nic jiného co by vysvětlovalo jeho zápasení a chování . Projdeme si všechny scény s kterími jsme se už setkali až končíme odletem do Vegas kde se mají vzít . Epilog je doplněn informaci že spolu mají 3děti a Travis je u Fbi a zabije Bennyho , Abby je učitelka. Musím na závěr říci že jsem byla opravdu zklamána .

Žádné komentáře:

Okomentovat