02 června 2014

Květen 2014


V květnu jsem přečetla 9knih .
Vždycky začínám tima nejtenčíma :D
Hvězda se mi velice líbila nejvíce mě zklamala Amelie v Paříži .



Má hromadka za květen . Měla jsem narozeniny a nějak dokupovala všechno co bylo na mém seznamu co nedávno vyšlo .Celkem 11knih.Strašně se těším až se pustím do knihy od Katie Price , její knihy mě vždy pohltí .


Na svět knihy který jsem letos navštívila poprvé jsem jela s tím že si koupím Návrat ke slávě a když mě něco padne do oka. Nic mě tam nezaujalo zjistila jsem že 90% knih znám z netu,že přehled co vychází mám opravdu veliký . Poté jsem narazila na Barvy lásky které podle internetu měli vyjít až někdy za dva týdny . Měli je ještě se slevou . U Alpres byl docela dost veliký výprodej a tak jsem koupila jako dárek babičce k narozkám které ma v červenci knihu od Tilly Bashare . Svět knihy byl užasný , nasbírala jsem tunu edičních plánů, záložek , popila víno a občerstvila se u Madarského stánku kde jsem si vzala také nějaké jejich prospekty a mapy. Byli sme v Budapešti a chci se tam ještě jednou podívat- krásné město- strašně podobné Praze .

Od přítele k narozkám jsem dostala 2díl čarodějek Polibek čarodějky .
Dále 5 a poslední v čr vydaný Podvedený anděl což je ze serie Modrá krev .
Easy - hodně se o tom poslední dobou mluví a mě velice zaujala .


Jen jeden den jsem sehnala levně na internetu .
Krásnou katastrofu jsem si koupila v Dobrovském při 20%slevě - krapet se bojím stejná kniha jen jiný uhel pohledu .
Omámení - padlí andělé , druhý díl , první zkončil velice napínavě a byl docela originální


Od mámi k narozkám jsem dostala box Hunger games . Přes rok jsem si říkala přečíst- nepřečíst. Až mě upoutávka na druhý díl filmu tak nadchla že jsem řekla koupit a poté zkouknout filmy :) Nemám rada věci z budoucnosti natož ještě nesmyslný systném , ale vše se musí zkusit a ještě k tomu pěkná dárková krabice :-) Jsem opravdu zvědavá na dojmy :D

Žádné komentáře:

Okomentovat