02 května 2014

Duben 2014



V dubnu jsem se rozečetla a stíhala číst 3knihy týdně . Za což jsem hrozně ráda . Dohromady 13knih . Dočetla jsem Oddechový čas který byl koupen v září poté celou hromadu knih co jsem dostala k vánocům, stihla jsem si znovu přečíst životopis Mansona který mě s blížícím koncertem opět hrozně navnadil a ještě stihla přečíst knihy koupené v únoru a poslední pár hodinový tranz s 8.pokračováním Roztomilích malích lhářek které vyšli před pár dny .



S kupováním jsem se také snažila brzdit .Já si prostě udělám čas na znovu čtení některých knih :) a budu číst knihy jen měsíc zpátky koupené . Ted jsem dva měsíce ve skluzu . Musím to napravit :) Neodolala jsem 6knihám.

Koupila jsem si hned Lhářky - to byla nutnost
Věk x - nemám ráda příběhy z budouctnosti ale je to RICHELLE!!tak to musím mít doma
Bez naděje - všichni to vychvalujete :-P
Amélie v Paříži- Kniha od Cooboo která mě hned zaujala , ale nezaznamenala jsem že by ji někdo četl
Jako led - nová serie kterou musím vyzkoušet
Christiane F po 30letech - každý zná příběh My ze stanice Zoo , že tato fetačka se dožije 50 a bude v pohodě kdo by to kdy řek ? nečekám takový šok jako při Zoo , ale zajímá mě jak žijí vyléčení fetáci


Aktuálně :
Doma mám :13 nepřečtených knih
Přečteno za rok 2014 : 39knih

Žádné komentáře:

Okomentovat