09 dubna 2014

Co je nového kotě?




Delila žije 10let s Lennym . Vykašlala se na školu a šla bydlet k němu . Živí se jako servírka , ale už ji to moc nebaví . V nemocnici potkává Charlieho z Londýna a dá j svou vizitku . Delala se rozhodne udělat něco se svím životem , dá výpověd v práci. Doma si zabalí všechny svoje věci , dá je do auta a jede se rozejít do práce s Lennym . Jenže ho načape jak na něm rajtuje jeho sekretářka . Aspon si uvědomí že dělá správnou věc .

Odjede do Londýna . Jde do kavárny a tam omdlí . Barman Sam se ji ujme a nabídne ji ubytování u své kamarádky Viviene která je krapet střeštěná . Jedou nakoupit a jí někdo ukradne celí batoh kde měla peníze , vizitku Charlího a vše . Začne pracovat v jedné restauraci a zrovinka tam potká Charlieho . Domluví si rande . Poté další a šup hned se k němu nastěhuje . Mezitím se do ní zamiluje Sam a nechce ji to přiznat . Charlie stále vymetá večírky a Delile to začne vadit . Vyspí se se Samem . Charlie ji začne zahrnovat dárkama . Až to , ale nevydrží a rozejdou se a ona zkončí v náruči Sama .

Moje hodnocení : 1/10
Knihu jsem dostala jako dárek . Naivní dospělá žena , absolutně mě kniha nenadchla , neoslovila , celkově o ničem. Chtěla jsem si od ní přečíst více knih , ale tato mě úplně znechutila .Delila . Opět kam na ty jména angličanky chodí??

Žádné komentáře:

Okomentovat