17 dubna 2014

Brenda veliká




Brenda je tlusná , nezajímavá ,společensky vyřazená pubertačka. Nemá žádné kamarády, je hrubá na rodiče. Babička se ji rozhodne poslat do soukromé školy aby si našla kamarádky a zhubla . Překvapivě si vytvoří kamarádky . Díky pohybu něco málo zhubne . Stěžuje si na malé porce jídla a chodí se docpávat do místního supermarketu . Seznámí se s místním bezdomovcem mladým černochem Brickem ,který je gay a snaží se mu sehnat kluka. Rozjedou internetovou seznamku . Vyberou mu některý a dají mu snimi sraz , jenže on zanedlouho vezme dráhu pryč a nikdo o něm nic neví.

Do školy přijde Marie a začne se s Brendou bavit . Vymyslí že udělají tajný školní spolek. Jenže ty jsou na škole zakázany. Pojmou to tak aby neporušovali pravidla. Brenda po holkách , které chtějí být ve spolku chce aby udělali nějaký ůkol.

Ruby si najde kluka Cole a začne s ním chodit , dohodí ji svého kamaráda Dylena . Všichni se pokouší mít sex. Brenda pokukuje po Cole. Který se chvilku nato s Ruby rozchází. Brenda se , ale s klukama baví dál .Kluci chtějí rozjet kapelu a Brenda jim zpívá . Dají video na youtube a myslí si jak prorazí do světa . To se , ale nestane . Brenda od Dylena odchází k Colemu a randí s ním .

Brenda se dozvídá že Marie byla nastrčená a zaplacená od její babičky aby se s Brendou kamarádila . Marie utíká ze školy. Brenda také. Marie za ní po týdnu přijede a vše ji vysvětluje .Potřebovala na školné na vysoké a babička volala jejímu bývalému školnímu poradky a on doporučil Marii . Marie byla v koncích tak nabídku přijala. Nečekala , ale že Brenda bude tak optimistická , jen potřebovala maličko nakopnout . Marie utekla s jejich učitelem a přemluvila aby se Brenda vrátila do školy.

Brenda má rande s Colem a plánují že se spolu vyspí. Když už skoro jde na to tak si to Brenda rozmyslí a volá Dylenovi , který má být v motelu s jinou dívkou a říká mu jesli už je potom a on že ne a ona že také o to nepřišla a že miluje jeho . Škola ze které se chtěla strašně dostat nakonec nebude zas tak špatná .

Moje hodnocení : 5/10
C.D. Paine znám už přes 10let . Jeho mladí v hajzlu jsem četla ještě na základní škole a několikrát. Líbí se mi jeho humor a styl kterým knihy píše . Brenda se mi popisem líbila a čekala jsem něco podobného Nickovi , občas mi Nicka svími nápady připomínala . Rozjezd byl velice dobrý , ale pak děj začal upadat a přišlo mi že se z toho jen snaží dostat co nejvíce jde ale nějak mě to vůbec nezaujalo a rychle jsem se to snažila dočíst .

Žádné komentáře:

Okomentovat