31 března 2014

Březen 2014

Za březen jsem přečetla 9knih . Pustila jsem se opět do čtení ne jak chci ale podle hromádek kdy jsem si knihy koupila :) Takže jsem četla listopad,říjen a zbytek ze září . Jsem ráda že ze září mi zbyla už jen 1kniha :) Pak prosinec a můžu se pustit do knih letošního roku . To je jak když si jeden měsíc koupíte 16knih a ta hromada se né a né zmenšit . Co mě čeká přečíst je vidět nahoře v záhlaví.



Celkem jsem neodolala 7 knihám .

Kdo s koho - první knížka Teremové, její životopis
Hvězda - vypadá úžasně , od Alex se mi zatim vše líbilo
Počkám na tebe - nějaká nová serie
Panstvé- román
Božský cizinec - pokračování erotiky
Pikantní život - ráda vařím a hrdinky se zdá podle popisu sympaticky , obálky jsou užasné


Aktuálně:
Doma mám :19knih
Přečteno za rok 2014 :26knih

Žádné komentáře:

Okomentovat