16 února 2014

Re - Read your favourite

*
Zapojuji se do tohoto projektu od Timi
Jde o to se vrátit k oblíbeným knihám a přečíst je znovu , připomenout si je.
Mám strašně knih které bych si chtěla přečíst znovu a vzpomenout si na dobrodružství které jsem s hrdiny zažila ale hromada nepřečtených knih mi to nedovoluje :(
Před rokem a půl jsem se pustila do Mediátora od Meg Cabot a byla jsem stejně nadšená jako tenkrát.
Letos bych se chtěla pustit znovu do tichto serii:

Vampírská akademie - mám ji hrozně ráda ale moc si ji nepamatuji jak jsem ji četla s pomlkama. Léto 2014splněno a byla jsem stejně nadšená :)

Sukuba - to samé když čtete knihy podle toho jak se vydávají a má 6 dílů čtete to více než 3 roky a to moc pro moji pamět není :D
Komplet Lanczová :) to je prostě srdcovka :-)

Životopis Marilyn Manson- četla jsem před už hodně dlouhou dobou a když jsem neprožívala moc hezké období takže jsem se na knihu ani moc nesoustředila chci si ji oživit :)

Jaro 2014splněno - skvělé a živě popsané .


Až vyjdou všechny díli Roztomilé malé lhářky (čtu od roku 2010) mají 16 dílů .
Hra lží (čtu od 2013)chybí 3díli které snad vyjdou letos.
Pokrevní pouta( čtu od 2012) mají 6 dílů.

Žádné komentáře:

Okomentovat