19 února 2014

Kde prodat nebo koupit knihy?

Dnešní diskuze na Fb stránce Knižní bloggeři a jejich pravidelní čtenáři mě inspiroval k napsání tohoto článku. Kde všude můžete prodat nebo sehnat použitou knihu?
Na Fb takových bazarů je několik. Byla jsem v hodně bazarech ale některé měli malou návštěvnost a nemělo to smysl tak už tam nejsem .

BAZAR KNIH bazar má 7tisíc fanoušků a stále počet roste. Prodávají se tam jak dětské tak nové i staré knížky . Bazar má dost úspěch. Je daný zákaz na prodej učebnic. Správcové se snaží mazat nevhodné příspěvky.

Knihy na prodej bazar s 500 fanoušky. Lidé přídávají příspěvky , nic se neřeší ani nevznikají nějaké hádky . Klidná skupina

Knihy - koupím prodám , vyměním přes 3tisíce fanoušků . Skupiny vedou rozumné dospělé ženy kteří si dost skupinu hlídají a snaží se o aktualizaci alb a uživatelů . Aby skupina nebyla zbytečně zahlcena . To jsem jinde nevyděla. Mají zvláštní soubory na poptávku , nabídku a různé odkazy . Velice dobrá skupina na dobré urovni . Žádný chaos .

Bazar knih tisíc fanoušků . Pani se také velice skupině věnuje . Hlídá si aby uživatelé zbytečně nezahlcovaly zed . Menší denní aktualizace . Oproti BAZAR KNIH kde denně přibude kolem 100příspěvků ale zas lepší přehlednost .

Knižní bazar tisíc fanoušků . Zde se toho děje ještě méně . Ale když něco sháníte lepší mít více míst kam se můžete podívat

Pro mě nejlepší na knihy je sbazar něco málo také seženete na bazoši kde teda nejsem spokojena se spam filtrem ( vlozila jsem knihu eroticke příběhy a hubneme s elizabeth a uz jsem byla zakazana za nevhodny obsah ) dále aukro ale tam jsou spíše aukce a musíte být přihlášen . Databázeknih najdete tam velký seznam knih i s obrázky a k dáne knize můžete napsat jestli ji sháníte nebo prodáváte . U starších knih které mají více vydání je to někdy špatné (lidi vidí obrázek na titulce a čekají že dostanou toto vydání ) velká nabídka a slušní lidí .

To k mému shrnutí vše .

Můj bazar najdete zde

Nechtěla jsem nakupovat na bazarech ale často se stává že knihu rok po vydání už neseženete . Vychází v malích nákladech a nedělají se dotisky . Takže jsem díky bazarům nakoupila hodně knih a i ušetřila . Snažím se ale víc než polovinu knih kupovat v knihkupectví .

Žádné komentáře:

Okomentovat