21 února 2014

Klady a zápory (1)

  • KLADY A ZÁPORY je (ne)pravidelné meme z mé dílny tj. Cathy z Mezi nebem a peklem.
    O co jde: Formou otázek/rozhovoru je vždy rozebrána jedna kniha výjimečně knižní série a nějaké věc ze života. Na mé otázky odpovídá vždy hostující (ne)bloger/ka.


1) Vyber knihu dle vlastního výběru...
Vybírám si sérii Mediátor od Meg Cabotové.


Série: Mediátor (6.dílů)
Autor: Meg Cabotová
Provedení: vázaná,
Vydáno v CZ: ANO
Nakladatelství: Knižní klub

2) Kdy jsi knihu četla poprvé a jak se ti líbila?
Tuto knihu jsem četla už hodně dávno někdy před 10 lety, když zrovna jako novinka vyšla. Byla to druhá serie od Cabot kterou jsem četla. Četla jsem ji snad 30x a vždy mě vtáhla a hrozně se mi líbila.

3) Co se ti na sérii líbilo?
  • Poutavý příběh
  • Sympatická Susanah
  • Originalita příběhu -kniha byla napsána před Stmíváním, Akademií, Upíříma deníkama atd.
  • Láska mezi duchem a obyčejnou holkou
4) A naopak, co se ti na Mediátorovi nelíbilo?
tohle je opravdu těžké říci, jediné, které vidím, jsou:
  • české obálky, které odrazují od prodeje
  • knihy vyšli před 10 lety a žádné dotisky nebyli ani se nechystají
  • ne moc rozvinutý děj s bratry
  • stále odkládané napsání sedmého dílu
5) Který díl se ti z této série líbil nejvíce, a který naopak nejméně a proč?
Nejvíc se mi líbila 6 (Čtvrtý rozměr lásky), protože to bylo hezké zakončení, *SPOILER*Susanah a její odvaha přivést Jesseho zpátky je obdivuhodná a hlavně konečně jsou spolu.
Nejméně pak asi 2 (Devátá stezka), ta mi přišla nejslabší.
6) Jak si nakonec tuhle knižní sérii hodnotila?
Kniha mě zaujala. Byla to první duchařská série, kterou jsem četla. A byla jsem z ní velice nadšená. Když jsem ji četla loni, tak jsem byla nadšená stejně jako poprvé, a to se jen, tak nestává. Obálky jsou nic moc, ale podle mě by si ji měl přečíst každý :)



Nemůžu než souhlasit. Sérii Mediátor už jsem četla před několika lety, zhruba v období, kdy jsem končila základku a doteď si pamatuji, jak moc se mi to líbilo. Přesně jak zmínila Mimi, byla to tenkrát novinka s neohraným tématem.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7) Vyber si jednu, jakoukoli věc z běžného života...
Vybírám si šatní skříň.


8) Z jakého důvodu si vybrala zrovna šatní skříň?
Plánuju dost rozsáhlou renovaci ložnice a pomalu vyklízím všechny věci a zjištuju, že toho máme hrozně moc. :D Já i přítel dohromady. Postupně vybírám, co si nového koupíme, protože vše staré jde z domu. Nemám ráda zastavěné celé pokoje, takže nábytek chci minimalizovat. Ted co vybrat?? Žádná skříň není taková, jakou bych chtěla

9) Jaké výhody šatní skříně mají, popřípadě mohou mít?
  • našla jsem poměrně levné skříně
  • světlá barva
  • dostupnost
  • široký výběr kde se člověk může porozhlídnout a na živo ji vidět
10) Jaké čtyři věci ti na šatních skříních vadí?
  • skoro všechny měří kolem 240 cm a já mám strop 230 cm :D
  • hrozně malé úložné prostory! do toho se máme vejít dva se vším oblečením? :D
  • už se zas vidím, jak to montuju
  • moje touha mít všechen nábytek z Ikea - skříně mají strašně drahé /skříň podle mého přání by vyšla na 40tisíc a mají těďka docela šílený design/ takže šatní skříň Ikea nebude, a to mě mrzí
11) Jaké skříně máš ráda a co od nich očekáváš?
Mám ráda praktické a prostorné skříně, ale ne zas nějaké mega, ale aby se tam šikovně prostě všechno vlezlo. :) Jak se znám tak to zkompletuju a objevím takový kusy, že to bude zas krásný a úplně to změní celý pohled na ložnici.
Docela si mě zaskočila výběrem věci. Donutilo mě to začít myslet na to, až se budu za pár let stěhovat. To už abych začala mít nervy teď. :D
12) Jak se ti nakonec Klady a zápory líbili?
Čekala jsem že dostanu knihu a věc a o té budu mluvit :D Takhle jsem dlouho tápala, co si vybrat o čem bych se rozepsala. Nakonec jsem na něco přišla .
13) Co bys nám o sobě na závěr řekla?
Na internetu vystupuji jako Mimi. Je mi 22 let.Čtu od 12 let, kdy jsem viděla Princezniny deníky a chtěla si přečíst originál od Cabot, a tím se rozvinula má láska ke knihám. Už skoro 5 let pracuji jako kuchařka. Hrozně mě to baví. Ve volném čase jsem si rozjela takový menší antikvariát, a ten mi zabere hodně času, a zbytek pohltí domácnost, jelikož žiji na okraji Prahy v rodinném domě jen s přítelem. Jinak se každou chvilku snažím věnovat čtení. Blog naleznete na http://kniznitypi.blog.cz/.
Jsem moc ráda, že jsme to dali do kupy. Vlastně spousty jsi mi toho napsala ty sama rovnou a pak už jsme ladily jen detaily. Doufám, že se dnešní díl Kladů a záporů bude líbit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat