01 února 2014

Leden 14


Strašně moc jsem se držela a koupila si jen 2knihy .

Lásku Online protože je nedostupná a jedna pani mi ji nabídla tak jsem nemohla odmítnout .
Objetí mě velice láká a když jsem ho viděla u svého knihkupce tak jsem ho musela hned mít .

Doma na mě čeká 25knih --- Obrázek je v záhlaví .

Chci hromadu zmenšit abych se dostala z takového množství a jela si zas po pár knihách a také chci mít čas se vrátit k nějakým co už jsem četla . Stává se mi že když už jsem knihu po druhé přečetla nebyla jsem z ní tak nadšená takže u pár věcí si chci ověřit kvalitu .

Novinky které letos vychází a zaujali mě není také malo :D a to BBart od kterého kupuju 70% knih ještě nevydalo ediční plán . Což mě pěkně s*r* . Doufám že se v únoru polepší .


V lednu jsem se pustila do čtení silnějších knížek a udělala si takový svůj CooBoo maraton knih které mě loni zaujali .
Nejvíce jsem byla nadšená z Amy a Roger kterou si musím někdy přečíst znova. Celkem jsem jich přečetla 8 .


aktuálně :
Celkem přečteno za 2014: 8
doma mám 25knih

Žádné komentáře:

Okomentovat