14 ledna 2014

Amy a Roger Na cestě



Amy umřel otec a její bratr je na drogovém léčení,matka odjela do Connecticutu zařizovat nový dům. Amy je doma sama a všem kamarádům se vyhýbá. Jen se setkává s realitní agentkou která prodává jejich dům . Matka ji zavolá že přes celé státy převést auto a ještě letecky Amy by bylo velice nákladné že bude lepší když pojede autem a převeze ho sama . Amy od smrti otce řídit nechce. Matka proto posílá syna své kamarádky Rogera který se také potřebuje dostat na druhou stranu států aby jel s ní.

Ze začátku se ani jednomu na výlet nechtějí. Matka jim nechala přesný seznam jak maj jet a kde se maj ubytovávat. Ani jeden z toho není nadšený a hned si řeknou že co takhle si udělat výlet kdy něco poznají. Zajedou si do parku Yosemite . Druhou stranou jedou zpátky a docela se ztrácí na opuštěné silnici. Projíždí jeden stát za druhým objevují různé dinery a místní speciality. Stavují se za Rogerovým kamarádem poté u něj na koleji kde je párty. Rogera kamarádka Browyn Amy vymění všechno oblečení aby se neskrývala a ukázala svoje přednosti.

S Rogerem se nevysvětitelně rozešla přítelkyně Hadley a on chce zjistit důvod . Nebere mu telefon. Myslel že bude na koleji ale tam není. Vydávají se proto za ní k ní domů do Kentucky . Najdou její dům ale ona doma není. Baví se s jejím bráchou Lucienem který je doma sám a pozve je do restaurace a domu pro hosty. Amyna matka se dověděla že nejedou podle jejího plánu a tak ji zamrazila účet. Finance jsou omezené a čím dál tenčí . Proto jsou za nocleh zdarma rádi.
Hadlej přijde následující ráno a Roger si s ní může promluvit. Jak se dozví od Luciena dělá toto často. Stále utíká bez vysvětlení.


Jedou za Amyním bratrem do léčebny . Jelikož nejsou povoleny návštěvy vloupe se tam oknem. Bratr je překvapen že ji vidí a promluví si tak jako to bohužel nikdy nedělali.

Jejich cesta je skoro u konce a oni se nechtějí loučit. Políbí se. Jejich noc je vášnivá. Amy napadne že když se matka zobí bylo by dobré Rogera odvést domů k otci kam má namířeno a poté se sama odveze za matkou. Lucian ji pomoh překonas strach z řízení. Amy se za cestu mění a konečně může mluvit o smrti otce. Ona řídila auto do kterého nabouralo jiné a otec byl na místě mrtev...

Moje hodnocení : 10/10
Mám ráda routripy dodnes vzpomínám když sme s kamarádkou jeli na jednu párty 90km za Prahu bez dálniční známky takže vesničkami a misto hodiny sme to jeli nějaký 3 :D Mám ráda tydle výlety kdy se mění kam se pojede a cesta je otevřená. Proto mě kniha zaujala a když jsem viděla že je doplněna obrázky a fotkami musela jsem ji mít. Čekala jsem že Roger se hnedka s Amy do sebe zamilují a bude to láska napříč amerikou.Proto jsem byla velice překvapena že se spíše řešilo Amy a její vyrovnání se smrtí otce a Roger se snažil vyrovnat s rozchodem. Za poslední roky jsem to řekla jen u Vampírské akademie TUTO KNIHU MUSÍM PŘEČÍST VÍCKRÁT!! Při množství knih které chci přečíst (doma se mi jich válí 30) se nerada ke knihám vracím abych mohla objevovat další a další příběh ale tento příběh nenuceně utíkal a byl skvělí. Před 8lety jsem v Kalifornii byla a také jsme navštívili Yosemite tak se mi to krásně vybavovalo. Je tam opravdu nádherně. Krásná příroda mega stromy . Krásné vodopády. Rezervace s chatrčemi po původních obyvatelích. Poslouchala jsem u něj i playlist. Některé písně byli fajn ale u některých říkam jejda u toho bych v autě usnula :D


Žádné komentáře:

Okomentovat