11 prosince 2013

Láska v podsvětí

 

Pierse je v podsvětí. John mu vládne . Furie ji chtějí zabít . John ji dá snídani a ona ji sní. Schválně se vyhne jablkám. Podle pověsti Persefona snědla jablka a tim se uvázala v podsvětí. Zapne svůj telefon že se podívá na fotky. Jenže se ji začne přehrávat video s jejím bratrancem Alexem jak je uvězněn v rakvi. Běží z Johnem aby mohli jít na zem a zachránit ho. John ji vysvětlí že neví jestli se to stalo že to neukazuje přítomnost.

Přemluví ho a na povrch vyjdou. Vynoří se na hřbitově . Mluví s hrobníkem Smithem . Objeví se tam člověk posedlí furií a oni ho omráčí. Vydají se najít strejdu. Mluví s nim a hledají Alexe. Chce se rozloučit s matkou. Jde do domu . Matka telefonuje a tak jde zatim do svého pokoje. Nedokáže se s ní rozloučit tak ji napíše dopis.

S Johnem jdou na noc rakví. Potkají její kamarády a najdou i Alexe. Zjistí že Alex i John nesnáší Rectorovi. Rozpovídají se. Alexův otec pro něj pracoval .Nebylo to legální a jeho zavřeli. Mlčel a nikoho neprásknul.Když ho pustili tak mu nikdo nepomoh a nedal práci.
John zas mluví o sobě. Když se před více než sto lety plavil se zbožím sem do přístavu obchodovalo se tak že se občas nechala schválně potopit a vydělalo se více peněz. Takhle to mělo být i osudnou noc. Jeho otec kapitán chtěl nechat celou posádku utopit i s lodí. John se bouřil s otcem popral a zabil ho. Přišla bouře a John umřel. Mohli za to také Rectorovi příbuzní.


Alex se jim chce pomstít. Pierse mu to vymlouvá. S Johnem mluví o budoucnosti a on ji řekne že aby zůstala v podsvětí týká se to všeho jídla né jablek. To netušila a on si myslel že to ví. Rozloučí se a chtějí se vrátit do podsvětí v tom ale zjistí že Alex se vyplížil z domu kam ho bezpečně odvezli a hledaji ho. Najdou ho v mauzoleum zavřeného v rakvi přesně jak Pierse viděla ve videu . Vypadne ven ale je už mrtví a nejde oživit. Pierse chce aby ho přivedli zpátky k životu. Alex se probudí. Snaží se mu vysvětlit co chtělo ale on stále mluví jen o Rectorovi . Vše vidí jejich kamarádka Kayla.Chce se knim přidat. Pierse ji chce zase ochránit. Přemlouvá Johna aby oba vzali sebou. On se usměje a slyší volá policie jak je hledá. V tom mrknou...


Moje hodnocení : 8/10
Český překlad se zatím nechystá. Mě se kniha hodně líbila .Jen tím jak jsem ji četla na tabletu tak to není opravdu nic pro mě a do knihy se nemůžu vcítit.Chvilkama jsem se ztrácela a děj byl rychlý a odehrával se jen jeden den. Což mě zklamalo.
U AliPelis si můžete přečíst překlad stejně jako já. Tím děkuji AliPelis za užasný překlad a možnost si knihu přečíst . Děkuji

aktualizace 26.5.2015
Kniha v březnu vyšla v češtině tak jsem se do ni pustila v pořádné tvrdé vazbě . Moc mě tentokrát nebavila .Nedovedla jsem se začíst a celé mi to přišlo nezajímavé . Konec byl akční a nastínil co se bude dít v dalším posledním díle. Podle knižního klubu předpokládají že závěrečný díl vydají , myslím ale že si zas nějaký rok počkáme . Moc bych chtěla další překlady jejích knih .

Žádné komentáře:

Okomentovat