27 listopadu 2013

Stěhujeme se !




Allie má dva bratry a žije v novém domě . Její otec učí na vysoké škole. Mama začla dělat poradkyni také na vysoké škole. Vydělali peníze a tak se mohou přestěhovat do velkého domu. Allie se nechce stěhovat. Chce zůstat tady se svími kamarádkami. Pohádá se se svojí nejlepší kamarádkou Mary Kay. Má narozeniny a chce aby Mary Kay byla jediná ve středu pozorností jenže Allie prozradí že se bude stěhovat a všichni se baví jen o tom .

Allie se stěhovat nechce a tak vymejšlí jak to rodičům vymluvit. Jedou se na nový dům podívat je ve stejném městě a hrozně veliký. Seznámí se se sousedkou Erikou která je stejně stará. Její bráška ji řekne že u nich na půdě straší a Aliie se toho baráku bojí. Maminka po ní chce aby vyhodila sbírku geodů ale ona nechce a brání ji.

Jdou do čínské restaurace a Allie se bojí o želvu co tam chovají v akvárku. Že by si ji moh někdo dát na oběd. Ukradne ji a uteče s ní. Všichni ji hledají a ona se schová ke strejdovi Joey . Ten ji slíbí že želvičce dá akvárno a postará se o ní.

Allie má za stěhování slíbené kotě. Její kamarádky se ji snaží s Mary Kay usmířit. Omluví se sobě navzájem. Allie se jde podívat na novou třídu a bojí se že zkončí v té horší třídě.


Moje hodnoceni 8/10

Knizky od Meg se moc nevydavaji tak sem se rozhodla jit do jeji dětske serie.Překvapilo mě jak je čtiva.Je mi 22a smala jsem se a vubec mi nepřislo že bych se mela stydět ani to nebylo tak detsky psane.Kniha je doplnena zábavnymi ilustracemi.Je videt ze Meg ma opravdu talent :)

Žádné komentáře:

Okomentovat