27 listopadu 2013

Proč muži lžou a ženy pláčou




Moje hodnocení : 5/10
Čekala jsem vtipně popsané ženy a muže.Rozdíli mezi nimi a jak se navzájem krapet pochopit. Moc vtipné mi to tedy nepřišlo,poučitelné také ne. Najdou se věci v kterých se já nebo své okolí vidím ale že bych si z četby něco odnesla ne.

Autoři popisují situace kterímy ženy stresují muže a opačně. Radí jak se s něčím vypořádat aby doma byl klid a né hádky. Jak poznáte že vám někdo lže a jak jeho lži odhalit a vyvarovat se takovým lidem. Že pláčem ženy nic nevyřeší. Popisují se situace jak to je a jak by se to mělo zvládnout s klidnou hlavou . Zvykneme si někoho vydírat a víme že ten druhý na to dycky přistoupí. Každý se v situacích pozná . Ženy mají bodový systém krerý muži nepochopí a ani si neuvědomí. Čekala jsem více...

Žádné komentáře:

Okomentovat