18 listopadu 2013

Flashforward




Moje hodnocení : 4/10
V létě jsem viděla seriál natočen podle této knížky.Nejsem typ co by sednul a celý dny sledoval televizy .To už mě musí opravdu něco chytit a tento seriál mě chytnul.Koupila jsem si knihu a čekala podobnou kvalitu. Ale opak byl pravdou. Setkáváme se s dvouma hrdinama a celou společností CERN která dělá výzkum s hydronovým urychlovaček částic . Žádná FBI ani mnoho lidských osudů kterým bysme fandili. Kniha je plná fyzikálních podrobností kterým normální člověk moc neporozumí.

V CERNU dělají výzkum a najednou všichni mají nějaký sen. Zjištuje se že výpadek kdy všichni po dobu dvou minut ztratili vědomí a něco se jim zdálo se stalo na celém světě. Všichni se tomu snaží přijít na kloub. Lidí jsou poznamenáni svojí budouctností kterou viděli. Viděli kde budou přesně za 21let. Kdo nic neviděl bude bud spát a nebo mrtev. Lidé se snaží zjistit co nejvíce informací. Udělají stejný pokus znova ale nic se nestane. Nakonec když dělají další pokus tak objeví Hygisuv boson který jeden vědec před dlouhou dobou předpověděl.

Žádné komentáře:

Okomentovat