02 září 2013

srpen


V srpnu jsem přečetla 11 knih. Konečně jsem dočetla všechny erotický romány které jsem měla doma a mohu se vrhnout na další jiné věci :)Nejvíc se mi líbil Netvor a nejméne Jednou za život .

Koupila jsem si 13knih.Z toho Barvy lásky jsem už přečetla
Poslední knížky od Lanczové které jsem kdysi četla a ještě je něměla ve své sbírce. Už mi chybí jen Tajná láska ale to pani nějak přestala komunikovat.

Dětská serie od Meg Cabot jako její velká fanynka jsem se rozhodla do tohodle pustit ikdyž je to pro děti. Nevypadá to špatně.


Barvy lásky - můj pohled na ni si už mužete přečíst
Přímo do srdce - nějaká zamilovaná knížečka od CooBoo
Strach z lásky sexu a samoty - Další erotika od Lenky Teremový
Zapomenutá - o holce kterou všichni považují za mrtvou
Alice a Ester - jedna je o drogách a druhá o gembléřství. české knihy

Tři hromádky . První je koupeno v srpnu a jde stranou. Prostřední je takový mišmaš a třetí hromádky jsou životní příběhy. Nejdřív musím přečíst ty dvě hromádky abych nečetla jen nový knihy a staré se mi tam nehromadili :) Dohromady tedy na čekačce je 25knih . Dávám tomu do vánoc??

Žádné komentáře:

Okomentovat