31 července 2013

Červenec

Konec měsíce je zase tady a přinášim fotky co jsem si pořídila a co jsem přečetla :)


Přečetla jsem 10knih. Což jsem ani nečekala . Jsou silnější a času tolik nebylo. O všech knihách najdete tady na blogu .


Dokoupila jsem si románky o Lenky Lanczové.Četla jsem už všechny ale všechny nemám ještě ve své sbírce.


Další sada knih jsou erotické romány. Máš cos chtěl miláčku. Manželská smlouva. Nahá a Božský bastard na kterého jsem opravdu zvědavá. Zatím u mě z erotických románů vede Obnažená.

Mám hrozně ráda příběhy ze života . Hlavně prostituce, drogy,anorexie. Koupila jsem si Mé syny zničil heoin. Na vlastní pěst- druhý díl o holce co bojovala s drogama i prostitucí.Toxický squat- česká kniha. Tajný deník luxusní prostitutky a Fucking Berlin- Prostituce . Holky na vodítku- skvělé tři knihy od české autorky , jedna je o drogách druhá o gamblérech a další tu kterou jsem si koupila o anorexii.


Poslední obrázek jsou románky, beletrie a takový mišmaš.
Hra - kamarádi jedou stanovat a jedna z nich se ztratí.
Vražedné - další díl lhářek musím zjistit kdo je A.
Krásná katastrofa- romantický příběh
Jednou za život- příběh ze života
Angel- první kniha od Jordan
Zlatá lilie- pokračování Pokrevních pout
Espressologie - na toto jsem velice zvědavá někdo říká že je to oddychovka a další že absolutní blbost tak uvidíme
Flashforward- dlouho mě nechytlo nic v televizi ale seriál Vzpomínky na budouctnost jsem schlídla za víkend :)


Nakoupila jsem hrozný množství knih a to mi ani nepřišlo že bych nějak nakupovala ve velkém:D Dohromady 23knížek :D
Dohromady za 3773kč :))



Poslední otřesná fotka aneb co mám na čekačce :D:D ani to radši nepočítám .

Žádné komentáře:

Okomentovat