26 července 2017

Byla jsem tu



Orig. název:I wash here
Rok: 2015; v ČR 9/2016
Počet stran:272
Nakladatelství:Yoli
Cody žije na malém městě a její nejlepší kamarádka odjela na vysokou je ji po ní smutno ale nedává to najevo a je odtažitá . Meg spáchá sebevraždu a všem pošle dopisy co sní mají dělat a kde ji najdou . Cody se účastní všech smutečních akcí . Jede na vysokou vyzvednout její věcy a spřátelí se s jejími spolubydlícimi . Dostane její počítač a začne pátrat potom proč to udělala . Najde Bena s kterým si rozumněla ale poté to nějak zkončilo . Pátrají a zjistí že trpěla depresemi a našla skupinu která dodává lidem odvahu aby spáchali sebevraždu za účelem lepšího života . Cody se do skupiny přihlásí a vypátrá člověka který si s Meg hodně psal a jede ho navštívit . Zamiluje se do Bena a vrací se domů...
Moje hodnocení : 3/10
Body jsou za zajímavou obálku a za odvahu kterou Cody měla . Jináč nezáživné , nudné a o ničem . Téma depresí a sebevražd mám ráda ale toto mi nepřišlo absolutně zajímavé a nic mě nehnalo číst dál a nic moc velké tajemství proč to udělala také nepřišlo . Zklamání .

Žádné komentáře:

Okomentovat