20 února 2017

OTKA



Orig. název:The duff
Pořadí v sérii:1
Rok: 2010; v ČR 10/2015
Počet stran:300
Nakladatelství:CooBoo

Bianka je obyčejná holka žije s otcem a její matka stále někde cestuje a vůbec není doma . Vtom přijdou rozvodové papíry a ona se bojí o otce . Před jejím narozením měl problémi s alkoholem . Začne doma nacházet flašky od piva .

V baru potká Wesleyho a poté je učitelka přidělí na stejný projekt . Když přijde k němu domů tak se místo učení společně vyspí . Začnou se spolu vídat ale ona chce zapomenout na jiného kluka . Do toho všechno tají před svíma kamarádkama a ty se ji neustále ptají jestli je v pořádku . Wesley přijde k ní domu a je svědkem jak ji otec uhodí a nazve děvkou tak mu to Wesley vrátí .Druhý den se ji omlouvá jenže ona už díky tomu Wesleyho nechce vidět nechce aby si myslel že tohle je doma normální . Začne si s Tobym který se ji vždycky líbil ale je to jen náplast . Toby ji pošle za Wesleym a dají se znova a oficiálně dohromady ...

Moje hodnocení : 5/10
Kniha kde je vše předvídatelné a kráska a zvíře se do sebe zamilují ikdyž to má hlubší podtext tak mě to moc nebavilo a přišlo ohrané a o ničem . Asi se mi už přestává líbit YA ,přijdou mi ty příběhy naivní a bezduché . Na Duff se před pár lety dalo narazit na každém blogu a čekala jsem na český překlad a než jsem se k němu dostala tak jsem z toho asi vyrostla . Pro mladší čtenáře ale super .

Žádné komentáře:

Okomentovat