10 ledna 2017

Rok 2016

Přečetla jsem celkem92knih . Hold se mi nedařilo číst 10měsíčně spíše kolem 8 ani nevím jak je to možné . Více jsem četla tlustší knižky . Celkem jsem přečetla 29 456 stránek což je více než loni . Zkusila jsem 41nových autorů . Někteří byli dobří u některých to bylo už horší a říkala jsem si jak to vůbec mohli vydat .Koupila jsem si celkem 70knih . Což mnoho není . Chtěla jsem své nákupy trochu zmírnit aby se mi tu stále neválelo 30nepřečtených knih . Zůčastnila jsem se výzvy na databazi knih kde jsem nesplnila pouze dva úkoly a to knihu povídek a autora oceněného nobelovkou .

Abbi Glines - Take a chance
A.G. Howard - Šepotání
A.G.Howard - Divotání
Anna Todd - After 1
Anna Todd - After 2
Alessandra Torre - Černé lži
Alex Flin - Čarovná
Ann Learyová - Kamarádky z mokré čtvrti
A.J. Rich - Nebezpečná známost
Cecelia Ahern - Sto jmen
Cecelia Ahern - Cesta ze ztracena
Carol Dreck - Nastavní mysli
David Levithan - Líbali jsme se
Elizabeth Gilbert - Jíst meditovat milovat
Elizabeth Maxwell - Štastně až navěky
Gillian Flynn - Zmizelá
Giulia Enders - Střevo není tabu
Huntley Fitzpatrick - Čemu jsem věřila
Heart Ledger - Biografie
CHloe Palov - Templářské dědictví
Irma Krausová - Otrávené štěstí
John Green - Příliš mnoho Kateřin
James Patterson - Zpovědi podezřelé
James Rollins - Poslední orákulum
Jenny Han - Všem klukům které jsem milovala
Jasminda Wilder - Topím se v tobě
Jennifer Weiner - Dobrý v posteli
Joshua Ferris - Vstát znovu se slepicema
Jennifer Probst - Hledání vytouženého dne
Jan Ellison- Drobný poklesek
Jill Michaels - Ovládněte svůj metabolismus
J.Lynn- Vzdej se mi
J.Lynn - Navždy stebou
J.Lynn - Láska pod parou
J.Lynn - Tajemné touhy
J.Lynn- Diamond
J.Lynn - Bitter sweet love
J. Lynn - Navždy a věčně
Jennifer Niven - Všechny malé zázraky
Jana Benková - Slečna nebezpečná
Jana Benková -Halo tady tvoje láska
Jana Benková - Pralinky s chilli
Jeffery Deaver - Sběratel kostí
K.A.Tucker - Pátá cesta k pádu
Kathy Reichs -206 kostí
Kate A. Boorman - Smrtná zima
Katie Fforde - Skotská romance
Katie Fforde - Téměř perfektní
Lindsey Kelk - O jedné holce
Lindsey Kelk - Co ta holka chce ?
Lenka Lanczová - Všechno bude fajn
Lenka Lanczová -Solo pro Kristýnu
Lenka Lanczová - Sonáta pro dvě srdce
Lesley Pearse - Unesená
Lars Kelper - Stalker
Liane Moriarty - Sedmilhářky
Mary Kubica - Hodná holka
Mia Sheridan - Archerův hlas
Mia Sheridan - Leo
Mia Sheridan - Leova šance
Meg Cabot - Láska přemůže i smrt
Meg Cabot - Princezna školou poviná
Marie Chantal Deetjes- Citová závislost
Olen Steinhauer - Všechny staré nože
Paula Hawkins - Dívka ve vlaku
Petra Zhřívalová - Štastně a vesele
Randy Susan Meyers - Pohodlné lži
Richelle Mead - Neslyšno
Rainbow Rowell - Fangirl
Roman Coleman - Kniha vzpomínek
Renée Kright - Dokonalý cizinec
Samantha Towle - Bouřlivák
Samantha Towle - Zkrocení bouřliváka
Suzanne Redfearn - Zavři očka svý
Sara Shepard - Roztomilé malé lhářky 16
Sara Shepard - Perfekcionistky
Susan Lewis - Pravda o tobě
S.H. Kolee - Láska a lítost
Sophie Kinsela - Aundrey se vrací
Sarah Dessen - Pravda o věčnosti
T.R. Richmond - Co po ní zůstalo
Trish Doller - Aspon trochu normální
Tom Harper - Kniha tajemství
Tana Vasilková - Máma pro Veroniku
Tana Vasilková - Nataša
Tana Vasilková - Nikdy
Tana Vasilková - Co to bude ?
Tana Vasilková - Modrý dům
Tasmina Perry - Zásnuby
Ute Ehrhardt -Upřímní lidé lžou opravdu dobře
V. Valerq -Týden v jiném světě
Victoria Von Tien - Láska jako z filmu

Žádné komentáře:

Okomentovat