09 listopadu 2016

10 LET




Přesně před 10 lety jsem dostala nápad že své psaní o knížkách bych mohla dát na blog a né na papírech ve složce .
Měla jsem jiné blogy které mě po čase přestali bavit nebo jsem nevěděla co na ně přidávat . Tento mě ale chytnul a nikdy jsem ho ani na chvíli neopustila . Někdy se mi o knížce psát nechtělo ale říkala jsem si za čas bys toho litovala dělej sedni a piš . Někdy píšu o 3knížkách zároven jindy zas dočtu hned sednu a napíšu a jdu na další knížku . Jsem na sebe opravdu pyšná že jsem to takhle dlouho vydržela a doufám že blog.cz nikdy nezruší a já budu psát už navždy .

Za tu dobu jsem přečetla 231autorů .
Zveřejnila jsem přes 640 popisů knih .
Celkem se tu objevilo 862 článků.
Mám dvacítku seznamů knih oblíbených spisovatelů s popisem kdy co vyšlo česky a v originále .

Žádné komentáře:

Okomentovat