28 června 2016

Co po ní zůstalo




Orig. název:What she left
Rok: 2015; v ČR 7/2015
Počet stran:368
Nakladatelství:Jota

Moje hodnocení : 0/10


Mám ráda knihy psané formou emailu a různých výstřižků viz knihy od Meg Cabot ale tohle bylo nesmyslné . Umře Alice a místo aby se tedy vyprávělo žila byla Alice a ta zažila to a to a to asi tedy vedlo k smrti tak čteme emaily a přepis zpráv z twitru , myšlenky jejího kluka když spolu ještě byli . Dopisy učitele a jeho kamaráda . Vůbec mě to nezaujalo už od první stránky styl psaní a řazení bez kapitol , přečtete 10stránek a nedovíte se nic díky čemu byste si začli skládat nějaký příběh . Knihu jsem vzala a 100stránek přeskočila a četla dalších posledních asi 30 a opět jsem se nic nedověděla . Bichle tlachání o ničem . Myslela jsem že někdo třeba ten profesor bude postupně odkrývat co kde o ní na internetu vypátral a z toho se bude snažit dát dohromady co se stalo ..

Žádné komentáře:

Okomentovat