31 ledna 2016

Zpovědi podezřelé




Orig. název:Confessions of murder suspect
Pořadí v sérii:1
Rok: 2012; v ČR:2015
Počet stran:327
Nakladatelství Cooboo

Čtyři sourozenci a hlavní Tandy přijdou jednu noc o oba rodiče . Nikdo nic neslyšel . Podezřelí jsou všichni . Tandy chce přijít na to kdo je zabil a podezřívá každého . Otec měl vlastní farmateutickou společnost a dětem dával vitamíny . Tandy dojde že pomocí prášků jim tvořili osobnost proto jsou tak odlišný . Mají přijít do opatrovnictví strýci kterého nemají radi a on je . Dozví se že matka měla poměr se svoji asistentkou která byla součástí rodiny . V televizi řeknou že přítelkyně nejstaršího syna Matta čekala s jejich otcem dítě . Matt se ji snaží dovolat ale než mu to veme tak ji někdo zabije . Matt je obvyněn z vraždy . Tandy přemýšlí a přebíhá z minulosti do přítomnosti až najdou kameru u nich v bytě . Napadne je že ji tam dal soused co natáčí dokumenty a taky že u něj doma najdou záznam kde je vidět jak se rodiče sami otráví jelikož matka má rakovinu a otec nechci žít bez ní .


Moje hodnocení : 5/10
První půlka mě moc nebavila poté kniha dostala docela spád a chytla mě . Kniha je vyprávěna že k vám promlouvá což se mi moc nelíbilo , hlavně často hrdinka používá to je jiný příběh a to zas jindy takže něco se dovíte a než to pochopíte tak už zas přeskakuje . Určitě to byla dost divná rodina ale nápad to nebyl špatný a konec byl napínavý . Co mi přišlo divné byli tresty pro děti . Třeba jako vyjmenuj významné památky bhútánu v národním jazyce dzongka. Ještě u toho stát na hlavě .

Žádné komentáře:

Okomentovat