22 prosince 2015

Isla a štastné konce





Isla je z ameriky ale studuje ve Francii univerzitu . Už od prváku pokukuje po Joshovi když si ji o prázdninách všimne je štastná ale je oblbnutá práškama proti bolesti a druhý den neví jestli to byla pravda . Ve škole se opět potkávají a začnou se vídat . Jejich láska kvete jenže spolu odjedou do Barcelony a přijde se na to že bez dovolení opustili intr a Josh je vyhozen . Jeho otec je starosta . Joshovi je zabaven telefon ale stále po Isle touží a hledá všemožné způsoby jak s ní mluvit . Když se na vánoce konečně vidí Isla se sním pohádá a rozchází se . Jenže oboum je smutno a na jaře Josh jede do Francie a vše si vyříkají a na podzim společně nastoupí na vysokou ...

Moje hodnocení : 5/10
Knihu jsem četla jelikož jsem chtěla mít serii kompletní . Byla jsem , ale zklamaná , přišla mi přeslazená , dětinská a ufnukaná . Isla mi vůbec neseděla a ikdyž se autorka snažila dotknout větších temat tak mi to do knihy moc nešlo . Asi jsem na tuto knihu moc stará .

Žádné komentáře:

Okomentovat